Oldalak

2011. február 1., kedd

:)) mégegy :))

Anci a minap többek között engem is megtisztelt ezzel a díjjal :) Igazán jólesett, fura, hogy milyen apró dolgok mekkora motivációmuníciót képesek generálni :)) Mégegyszer köszönöm.
A díjjal járó feladatok:
1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot

A feladatoknak csak egy részének tudok most azonnal eleget tenni, mert egy kis idő kell nekem, amíg kiválasztom, hogy kinek adnám tovább a díjat :) Addig is, hogy időt nyerjek megosztok magamról hét dolgot:

1. imádok fülledt, füstös helyeken estétől reggelig táncolni egy jó vacsi után :)
2. imádom azokat a dolgokat, amiknek van múltjuk, a régi házakat, az megörökölt dédnagyis recepteket, a már seholsem kapható tésztaszűrőt ésméghosszansorolhatnám
3. imádom a fűszernövényeket, mániákusan termesztem és használom őket
4. fülönfüggő-függő vagyok
5. betegesen ragaszkodom a Garp szerint a világ című könyvhöz, ha úgy látom, hogy szétesőben van, akkor azonnal beszerzek egy következő antikvár példányt belőle biztosamibiztos
6. 18 évig írtam le majdnem minden nap a gondolataimat, aminek a blogolás vetett véget :))
7. ma egy nagyon fura levest főztem, ez nem sokáig lesz titok :)

A díjazottjaim névsorát nemsoká közhírré teszem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése